Baloncesto

Eudal espera moltes coses dels nous fitxatges però la salvació passa pel gruix de la plantilla

Queden només set partits per finalitzar la temporada regular i avui ja disputen el primer. Serà a les 21.30 a Gran Canaria

andorra

El tècnic tricolor celebra l'arribada de l'holandès Franke i del nord-americà TJ Cl perquè són bons jugadors, diu, que aportaran qualitat i talent. En aquest sentit, reconeix que Amie Noua no ha rendit com esperaven i per això l'han cedit a França. malgrat tot, és conscient que només la implicació dels homes de més pes i aquells que porten més temps, ajudaran l'equip a obtenir la permanència.

Queden només set partits per finalitzar la temporada regular i avui ja disputen el primer. Serà a les 21.30 a Gran Canaria, un rival que sempre els costa molt, diu Eudal, però amb el bon regust que els va deixar el partit de Màlaga, esperen obtenir un millor resultat.