Sociedad

Nexus, l'estètica en creixement

Nous projectes de futur de la clínica Nexus de Lleida amb la directora gerent Montse Monjo a l'Empresaris de l'Aquí Lleida de Ràdio Lleida

La directora gerent de Nexus, Montse Monjo, durant l'entrevista a l'Aquí Lleida de Ràdio Lleida.

Lleida

Entrevista a al directora gerent de Nexus, Montse Monjo.

EMPRESARIS. El sector de la medicina estètica, amb Montse Monjo de Nexus.

Ara, que ja tenim aquí la primavera i ens anem treient la roba de l'hivern, ens fixem en un sector que és justament ara quan comença a tenir més feina com és el de la medicina estètica. Segons dades de la Societat Espanyola de Medicina Estètica,  el 36 per cent de la població a l'estat espanyol -homes i dones- se sotmet a tractaments estètics i Espanya és el segon país d'Europa i el cinquè del món en turisme de salut.

D'acord amb la Societat Espanyola de la Medicina Estètica és un sector que tot i la Covid, no ha parat de créixer. Ofereix resposta a una necessitat del mercat: la recerca d'una bellesa natural i discreta. Un altre factor que explica que la pandèmia no li ha afectat, segons el mateix estudi, és l'entrada de clients més joves a les consultes de medicina estètica. La major preocupació per l'aspecte està relacionat amb les xarxes socials.

El fet que hi hagi més clients, més joves i no hagin caigut els clients d'abans també ha augmentat, en dos anys, el sector. Segons dades del SEME, aquest creixement ha estat del 5,4% en els darrers dos anys.

A l'estat espanyol són més de 100 mil els que genera la medicina estètica. El nombre de centres que s'hi dediquen no para de crèixer i al 2020 va augmentar en un 30%. A l'estat espanyol ja en són més de 5.200.

Avui parlarem amb un d'aquests centres d'estètica: el Grup Nexus de Lleida.

Grup Nexus que va començar amb la depilació  làser, va passar a l'àrea d'estètica avançada, després va venir Nexus Bioestètic i Nexux Biomèdic, després més de 120 centres col·laboradors de Catalunya i Aragó i ara amb plans d'expansió no només a Catalunya i l'estat espanyol... també al sudest asiàtic... De tot plegat en parlem amb la directora gerent, Montse Monjo. Escolta l'entrevista al podcast.