Nexus, l'estètica en creixement
Nous projectes de futur de la clínica Nexus de Lleida amb la directora gerent Montse Monjo a l'Empresaris de l'Aquí Lleida de Ràdio Lleida

La directora gerent de Nexus, Montse Monjo, durant l'entrevista a l'Aquí Lleida de Ràdio Lleida.

Lleida
Entrevista a al directora gerent de Nexus, Montse Monjo.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
EMPRESARIS. El sector de la medicina estètica, amb Montse Monjo de Nexus.
Ara, que ja tenim aquí la primavera i ens anem treient la roba de l'hivern, ens fixem en un sector que és justament ara quan comença a tenir més feina com és el de la medicina estètica. Segons dades de la Societat Espanyola de Medicina Estètica, el 36 per cent de la població a l'estat espanyol -homes i dones- se sotmet a tractaments estètics i Espanya és el segon país d'Europa i el cinquè del món en turisme de salut.
D'acord amb la Societat Espanyola de la Medicina Estètica és un sector que tot i la Covid, no ha parat de créixer. Ofereix resposta a una necessitat del mercat: la recerca d'una bellesa natural i discreta. Un altre factor que explica que la pandèmia no li ha afectat, segons el mateix estudi, és l'entrada de clients més joves a les consultes de medicina estètica. La major preocupació per l'aspecte està relacionat amb les xarxes socials.
El fet que hi hagi més clients, més joves i no hagin caigut els clients d'abans també ha augmentat, en dos anys, el sector. Segons dades del SEME, aquest creixement ha estat del 5,4% en els darrers dos anys.
A l'estat espanyol són més de 100 mil els que genera la medicina estètica. El nombre de centres que s'hi dediquen no para de crèixer i al 2020 va augmentar en un 30%. A l'estat espanyol ja en són més de 5.200.
Avui parlarem amb un d'aquests centres d'estètica: el Grup Nexus de Lleida.
Grup Nexus que va començar amb la depilació làser, va passar a l'àrea d'estètica avançada, després va venir Nexus Bioestètic i Nexux Biomèdic, després més de 120 centres col·laboradors de Catalunya i Aragó i ara amb plans d'expansió no només a Catalunya i l'estat espanyol... també al sudest asiàtic... De tot plegat en parlem amb la directora gerent, Montse Monjo. Escolta l'entrevista al podcast.




