Salut detecta 381 nous casos de Covid-19 en la darrera setmana
A l'hospital Nostra Senyora de Meritxell hi continuen cinc pacients, d'aquests 3 a planta i dos a l'UCI, només un requereix ventilació mecànica

ANA

andorra
La incidència de pandèmia ha augmentat en els últims dies amb un increment dels contagis i dels casos actius. El totals d'afectats és de 40.709, dels quals 557 tenen la malaltia activa, és a dir, 84 més que la setmana passada. S'han donat prop de 300 altes, mentre que les defuncions es mantenen en 153.
A l'hospital Nostra Senyora de Meritxell hi continuen cinc pacients, d'aquests 3 a planta i dos a l'UCI, només un requereix ventilació mecànica. Quant a l'afectació escolar, només hi ha una aula sota vigilància passiva.
El ministre portaveu, Eric Jover, ha manifestat que l'increment de casos no és preocupant ja que les xifres es mouen entre les dades de les darreres setmanes. Tot i això, han demanat al Consell General, una nova pròrroga per seguir establint mesures restrictives perquè el virus no ha desaparegut.




