Què t'hi jugues!Què t'hi jugues!
Fútbol

Mapi León: "Todo el mundo nos da por favoritas, pero el Wolfsburgo hace dos años nos eliminó"

Al 'Què t'hi Jugues!' parlem amb la jugadora del FC Barcelona a la prèvia de les semifinals de la Champions

Mapi León: "Todo el mundo nos da por favoritas, pero el Wolfsburgo hace dos años nos eliminó"

10:12

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1650545482165/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Barcelona

Demà al Camp Nou es tornarà a viure una tarda història pel futbol femení amb el partit de semifinals de la Champions entre el FC Barcelona i el Wolfsburg. En la prèvia del partit al 'Què t'hi Jugues!' hem parlat amb Mapi León, jugadora del FC Barcelona. "Todo el mundo nos da por favoritas, pero hay que recordar que el Wolfsburgo hace dos años nos eliminó", ha afirmat León a SER Catalunya.

Als quarts de final de la Champions el Camp Nou va batre el rècord mundial d'assistència en un partit de futbol femení amb 91.553 espectadors, però demà contra el Wolfsburg pot tornar a batre el rècord. "No me esperaba que se vendieran todas las entradas tan rápido. Fue una muy buena sorpresa", ha analitzat Mapi León, qui ha afirmat que l'equip no està nerviós pel fet de jugar davant de més de 90.000 persones. "Es lo mismo que la primera vez. Yo no tuve nervios hasta unas horas antes del partido", ha destacat.

El FC Barcelona mai ha guanyat contra el Wolfsburg que, de fet, és l'últim equip que ha aconseguit eliminar al conjunt blaugrana de la Champions. "Yo recuerdo muy bien al rival que nos eliminó hace dos años. Hemos tenido muchos entrenos, muchas horas de corregir y mucha preparación para jugar contra el líder de la liga alemana", ha dit Mapi León.

La central blaugrana va ser una de les grans protagonistes al partit de quarts de final contra el Real Madrid al Camp Nou, perquè va ser qui va marcar el primer gol del Barça. "El gol lo he visto unas cuantas veces, la cuestión era que no se quedara corto porque si no había contraataque, pero por suerte entró", ha recordat a SER Catalunya.

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00