Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Vilarrubla alerta d'un augment dels casos de ciberassetjament

D'altra banda, ha comentat que arran de la pandèmia i els confinaments, els alumnes han tornat a l'escola amb més agressivitat

j

andorra

La ministra d'Educació i Ensenyament Superior, Ester Vilarrubla, ha manifestat que les facilitats d'accés a les noves tecnologies que tenen els joves està comportant un increment d'aquestes pràctiques, que moltes vegades és més difícil de detectar. No ha volgut donar les xifres de casos que s'han detectat durant aquest curs, ja que es comunicaran un cop hagi acabat. Remarca la necessitat d'empoderar els joves perquè siguin capaços de trencar el silenci i denunciïn els casos, ja sigui de manera verbal o a través de l'aplicació B-Resol. Vilarrubla ha fet aquestes declaracions en el marc de la jornada que han organitzat conjuntament l'ACB i el MoraBanc Andorra.

D'altra banda, ha comentat que arran de la pandèmia i els confinaments, els alumnes han tornat a l'escola amb més agressivitat. Destaca que hi ha conflictes que abans de la Covid-19 no es produïen i ara sí. Per aquest motiu, ja s'han fet accions per canalitzar les emocions. En la jornada també hi ha participat el pilot Albert Llovera; la presidenta de l'Associació de Jugadores de Bàsquet, Lucila Pascua; el jugador del MoraBanc Andorra, Nacho Llovet; i David Aguilar (Hand Solo).

Finalment, el president de l'ACB, Antonio Martín, ha destacat la bona rebuda que hi ha al Principat per aquest tipus d'actes i ha emfasitzat la importància dels ponents, ja que són els qui poden condicionar i fer entendre als joves que l'assetjament és una xacra absolutament prescindible i que no aporta res.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir