Naturland tanca la temporada d'hivern amb les millors xifres econòmiques de la seva història
El parc continuarà obert els caps de setmana de maig i juny, oferint activitats i gastronomia, fins a l’inici de la temporada d’estiu, que començarà el 2 de juliol

El Tobotronc. / NATURLANDIA

andorra
El centre d'oci de la Rabassa ha presentat el balanç de la temporada d'hivern en el qual destaca la caiguda de visitants, fins a un 40% respecte al 2019, però, en canvi, la facturació s'ha disparat un 41%. Són resultats mai assolits fins ara, i han aconseguir que cada client gasti uns 50 euros, quan fa dos anys no arribaven als 22. És a dir que el client d'avui gasta un 131% que el del 2019. Des de Naturland reconeixen que ha estat el millor hivern, en termes de facturació, de la història de la societat i que ja porta 10 mesos de rècord.
A més, una altra dada molt significativa, estimen, és que han doblat els esquiadors i els dies d'esquí, en aquest cas, fins als 4.730. Quan a la facturació relacionada amb l'estació, on s'inclouen el lloguer del material, l'escola o forfets, hi ha un increment del 62% més en la facturació respecte al 2019.
Pel que fa a les activitats, s’ha obert el Tobotronc, l’Airtrekk amb la tirolina, l’Airtrekkids, els llits elàstics, els passeigs en ponis i els buggis. A la Cota 2000 s’ha posat en marxa el centre hípic per primera vegada a l’hivern i s’han ofert propostes com les raquetes, els trineus, les moonbikes i les motos de neu. També s’han desenvolupat experiències nocturnes, combinant gastronomia amb activitats d’oci a la natura.
Naturland continuarà obert els caps de setmana de maig i juny, oferint activitats i gastronomia, fins a l’inici de la temporada d’estiu, que començarà el 2 de juliol, amb novetats a les dues cotes.




