Fútbol

Cap de setmana decisiu per als equips de La Vall d'Albaida

El 'play-off' de l'Atzeneta UE, el duel de l'Ontinyent 1931 o les finals de CD Ontinyent i Benigànim CF

Xi del CD Ontinyent a la victòria per 6-2 davant del Benifairó

Ontinyent

Com es diria a un casino 'no va más'. Jornada decisiva per al futur dels equips de La Vall d'Albaida a totes les categories que es disputen aquest cap de setmana. L'Atzeneta UE comença el 'play-off' d'ascens a la Segona RFEF, l'Ontinyent 1931 s'ha quedat sense marge d'error a la Preferent; i a la Primera Regional, en tan sols mitja hora de diferència es juga la jornada més important per als equips de La Vall d'Albaida en clau ascens.

L'Atzeneta UE es desplaçarà demà mateix fins a Gandia, concretament al Guillermo Olagüe on tindrà lloc la fase autonòmica del 'play-off' d'ascens. En el segon torn de la vesprada, ja que abans s'haurà jugat el Atlético Saguntino - Torrent, els de La Vall d'Albaida disputaran el seu duel de semifinals davant d'un CD Acero del que, a pesar d'haver guanyat els dos encontres de la lliga, no es refien de cara a un partit que dona inici al camí cap a la Segona RFEF.

L'Ontinyent 1931 saltarà a la gespa de El Clariano coneguent ja el resultat dels seus rivals per al 'play-off', tant un CF Nucia 'B' que juga hui mateix, com un Tavernes que juga demà dissabte. Els ontinyentins són els clars candidats a ocupar la segona plaça del 'play-off' i acompanyar al Gandia, però s'han quedat sense marge d'error, pel que deurà guanyar a partir de les 18:00 a una UD Calpe que arriba en hores baixes i jugant-se la permanència a la categoria.

El dia més interessant de tots per als de La Vall d'Albaida serà demà dissabte, on en tan sols mitja hora de diferència, el CD Ontinyent i el Benigànim CF juguen els dos encontres clau del que queda de temporada. A partir de les 17:00 saltarà el CD Ontinyent a la gespa de Benifaió per enfrontar-se al quart classificat, i un dels equips que va liderar durant moltes jornades la lliga. Tan sols mitja hora després saltarà el Benigànim CF al camp de l'Algemesí en un duel entre el primer i el segon classificat que marcarà el desenllaç de la lliga. Els ganxuts han de guanyar sí o sí a l'Algemesí, ja que es troben a dos punts del liderat, però amb un partit més, pel que tot el que no siga guanyar podria traure'ls de la lluita. El CD Ontinyent ha de guanyar i esperar que faça el mateix el Benigànim per situar-se segons amb un partit menys que els de Marcos Camacho i tornar a dependre d'ells mateix per aconseguir l'ascens.

A la segona regional l'Ontinyent 1931 'B' no jugarà aquest cap de setmana, ja que el camp de la Font de la Figuera es troba greument afectat per les pluges i suposa un perill per despreniments, pel que jugarà el pròxim dia 18. Destaca a la categoria el derbi entre l'Aielo i el CD Albaidense, on els visitants han de guanyar per seguir apretant i aconseguir la segona posició, i ho fan en un camp més que complicat com és el d'un Aielo que vol refer-se de la derrota a Ontinyent i continuar amb la bona dinàmica que portaven.