Miquel Aleix entén que rebaixar la cessió urbanística acceleraria la construcció al Clot d'Emprivat
El conseller de la minoria de Demòcrata afirma que no es destinarien a pisos de preu assequible

Miquel Aleix, conseller de la minoria Demòcrata d'Escaldes-Engordany / Ràdio SER Principat d'Andorra

Escaldes-Engordany
El líder del partit Demòcrata a la parròquia escaldenca manté que no es toqui aquesta taxa que a més de garantir espai per a futurs equipaments públics, permet en el cas d'aquesta zona d'Escaldes, no créixer tant ràpid com ho podria fer si es rebaixés. Una mesura que va reclamar el cap de Govern Xavier Espot la setmana passada i que tant la cònsol major, Rosa Gili, com Aleix, com l'excònsol i actual ministre del Govern d'Espot, Trini Martín, mai van voler-ho fer.
Diu, en declaracions al programa Soroll d'aquesta casa que reduir la cessió urbanística acceleraria la construcció de noves torres en una zona on difícilment es farien habitatges a preu assequible.Quan a la construcció o la gestió d'habitatge protegit, que també reclamava Espot, el conseller Demòcrata entén que caldria unificar criteris a totes les parròquies, independentment del color polític que tinguin. Creu que en país com Andorra caldria aplicar polítiques similars i col·laboratives, abans que desenvolupar idees i accions pròpies.
Finalment, quan a la cessió a la Semtee de les plantes superiors de l'edifici de Caldea per construir-hi un hotel, afirma que és una bona operació, que permetrà al comú estalviar-se el manteniment d'aquesta part i no haurà de buscar nous inversors que mai arribaven.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




