Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Vela pregunta pels criteris i les alternatives de mobilitat durant l’Ironman 70.3

La consellera general socialdemòcrata, Susanna Vela, ha entrat una bateria de preguntes arran de les diverses retencions causades per la prova

La consellera general del PS, Susanna Vela / PSA

La consellera general del PS, Susanna Vela

Andorra la Vella

La consellera general socialdemòcrata, Susanna Vela, ha entrat una bateria de preguntes arran de les diverses retencions i les limitacions de moviments que es van formar a la xarxa viària durant la celebració d’aquest esdeveniment esportiu. En concret, demana pels criteris tècnics per establir els itineraris de la prova, quina és la comunicació que s’estableix amb els serveis de circulació dels comuns i amb el Departament de Mobilitat, i quines són les alternatives de traçat que s’estudien per fer compatible la celebració de l’esdeveniment amb la mobilitat de la ciutadania.

Per altra banda, ha sol·licitat conèixer el nombre de treballadors i de voluntaris que van participar-hi, la comunicació i la publicitat que es va fer de la prova, detallada per mitjans generalistes i especialitzats, i els beneficis que aporta l'Ironman.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir