Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Neix el moviment "Concòrdia" per replantejar la manera de fer política

L'objectiu és conformar una llista per a les eleccions generals, però encara estan en fase d'anàlisi de les prioritats i dels problemes socials

Cerni Escalé defensa la política sobre el territori per afavorir la ciutadania / concordia

Cerni Escalé defensa la política sobre el territori per afavorir la ciutadania

Andorra la Vella

Es defineixen com un grup de joves amb inquietuds polítiques que es reuneixen periòdicament per parlar del model de país que els agradaria pels pròxims anys, i afirmen que la política actual se centra massa en el dia a dia, d'aquesta manera no hi ha espai per a mirades de futur que permetin anticipar accions que reverteixin en la societat. Així ho van comentar en la presentació que van fer ahir al Centre de Congressos d'Andorra la Vella, alguns dels seus integrants, entre els quals hi ha Cerni Cairat o Cerni Escalé. Precisament aquest darrer defensava que l'objectiu de Concòrdia és posar el focus sobre el territori per ara sí, millorar la vida de la població.

No amaguen que la intenció última és formar una llista que participi en les eleccions generals, però de moment estan en un període inicial, en el qual han d'acabar d'identificar aquests problemes socials, com ara la inflació desbocada, la qüestió estructural de l’habitatge o la fractura social, per trobar-hi una resposta i plasmar-la en un programa.

Entre els oients que volien conèixer de primera mà aquest moviment hi havia els cònsols d'Escaldes - Engordany, Rosa Gili i Joaquim Dolsa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir