Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Albert Llovera i Margot Llobera, a punt per al seu primer Dakar junts

El raid més dur del món comença demà a l'Aràbia Saudita

Albert Llovera i Margot Llobera. / Albert Llovera

Albert Llovera i Margot Llobera.

Andorra la Vella

Demà donarà el tret de sortida la 45a edició del ral·li més dur del món a l'Aràbia Saudita. Tiet i neboda compartiran equip per primera vegada. Albert Llobera pilotarà él camió Ford Trucks de l'equip Fesh Fesh amb Margot Llobera com a copilot.

Llovera destaca que el camió s'ha construït amb quatre mesos i que van poder fer molt pocs quilòmetres abans d'embarcar-lo. Tot i això, assegura que està molt ben fet i tant ell com la Margot es marquen l'objectiu d'arribar a la meta. Això sí, demanen paciència.

Aquest dissabte hi haurà l'etapa pròleg amb onze quilòmetres. Seran quinze dies molt durs amb el desert com a protagonista. Margot Llovera creu que la seva experiència en la Copa del Món de Baja pot ser important a d'afrontar el traçat.

A banda dels Llovera, també hi prendran part Sam Sunderland, Joan Barreda i Jordi Ginesta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir