Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Torna el TIM Andorra amb la participació de 400 equips

Els tornejos de bàsquet i volei atrauran 4.600 esportistes

El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, i el responsable del TIM Andorra, Manel Casas / ANA

El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, i el responsable del TIM Andorra, Manel Casas

Sant Julià de Lòria

El torneig torna a celebrar-se aquest any entre els mesos d'abril i juliol, i ho farà amb conjunts de diferents països, fet que representarà l'arribada d'uns 4.600 esportistes al Principat.

Es tracta de l'esdeveniment d'esport base més important del país, que ha aconseguit consolidar-se plenament després de la seva posada en marxa el 2008, i que només s'ha aturat a conseqüència de la pandèmia. La categoria de la cita l'ha recalcat també el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, establint-lo al lloc més alt pel que fa a esdeveniment de base al Principat.

Com en edicions anteriors, en aquesta ocasió se celebraran tres tornejos diferents, dos de bàsquet i un de vòlei, que es disputaran en unes vint-i-quatre pistes de catorze instal·lacions esportives diferents de tot el país. L'objectiu de l'organització, en paraules del responsable del TIM Andorra, Manel Casas, és oferir una festa en majúscules.

Finalment, pel que fa al retorn econòmic, el TIM deixa al país en cada edició, segons ha apuntat Casas, fins a 400.000 euros de facturació, representant un impacte directe de gairebé 1,4 milions d'euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir