Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Cauen els ingressos de la duana al febrer

La diferència s'explica bàsicament pel tabac, que només al febrer registra una diferència de dos milions d'euros respecte a l'anterior

Els ingressos per begudes alcohòliques i combustible es mantenen similars als del 2022 / ANA

Els ingressos per begudes alcohòliques i combustible es mantenen similars als del 2022

Andorra la Vella

El departament de Tributs ha publicat les xifres recaptades als punts duaners el mes passat, i mostren una lleugera davallada respecte al 2022. D'aquesta manera, van ingressar prop de 17 milions d'euros, quan un any abans havien fregat els 18 i mig. Si comparem els dos mesos de l'any, la diferència s'acosta als dos milions d'euros menys; 32,5 el 2023 per 34,3 el 22.

La diferència s'explica bàsicament pel tabac, que només al febrer registra una diferència de dos milions d'euros respecte a l'anterior. Des que va començar l'any, s'enfila als quatre milions menys.

Els ingressos per les begudes alcohòliques i el combustible es mantenen més o menys estables, i en canvi, creixen enguany els d'altres mercaderies.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir