Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Pere López no volia estar a l'oposició quatre anys més

Companys del partit lloen la figura de l'encara president del PS, però reconeixen que cal una transició que aporti noves cares i idees per afrontar el futur

Andorra la Vella

Així ho ha explicat el membre de la llista territorial el PS a Ordino, Jean Michel Armengol, que recorda com l'encara president del partit li va confessar abans de les eleccions que, o les guanyaven i aconseguien provocar el canvi en el Govern o plegaria. Des d'aquest punt de vista, lamenta que a algunes persones els facin por les sigles del PS, especialment en aquestes darreres eleccions on creu que tenien un projecte molt sòlid.

A alguns dels pesos pesants del partit, la notícia els va agafar per sorpresa i fins i tot, li van demanar que aguantés almenys fins a les eleccions comunals. És el cas de Marta Pujol, candidata a Encamp que no descarta formar part d'alguna candidatura per dirigir-lo, però tampoc ho té decidit.

El candidat d'Andorra la Vella, Quim Miró, explica que després dels resultats de diumenge era previsible que passés alguna cosa i des d'aquest punt de vista entén i respecta la decisió que ha pres. De fet, apunta que potser és el moment perquè noves idees i gent més jove prenguin el relleu d'una direcció que hauria de fer un pas al costat.

L'escó que deixa López el recull Pere Baró. És secretari d'Organització, un dels tres càrrecs més destacats del partit i encara amb molta il·lusió el repte que té. Quant al Congrés de finals de maig, afirma que la ciutadania, a través del resultat electoral, els demana cares noves i promet que així serà.

Altres figures socialdemòcrates s'han acomiadat de López i han agraït la feina i la dedicació prestada, a través de les xarxes, com la número dos de la llista nacional, Susanna Vela, o el també membre de l'executiva, Joao de Melo.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir