Íria Medina tanca les quatre curses a Andorra amb ple de victòries
La corredora de la FAE s’ha imposat novament avui a l’eslàlom FIS amb un temps d'1 minut 43 segons i 38 centèsimes

Íria Medina durant la cursa d'avui. / Oscar Rius | ORIGAMI FOTO

Andorra la Vella
Íria Medina tanca les quatre curses a Andorra amb ple de victòries
L'andorrana ha posat punt final avui a la temporada de competicions amb la quarta victòria consecutiva: els dos gegants i els dos eslàloms (FIS i Nacionals) han estat per a l’esquiadora de la FAE. Avui, a l’eslàlom FIS s’ha imposat novament amb un temps d'1 minut 43 segons i 38 centèsimes, amb un marge de 28 centèsimes respecte a la segona i, a més, ha confirmat la rebaixa de punts que ja va assolir ahir amb 33.94.
Molt bon final de temporada per a Medina, que si ahir guanyava el Nacional d’eslàlom, avui confirma la rebaixa de punts que es farà efectiva a la pròxima llista oficial de la FIS i que deixarà enrere els actuals 36.56 que té.
D'altra banda, Àlex Rius ha acabat quart en aquest eslàlom FIS que tancava les curses a Andorra
El de la FAE ha finalitzat amb un temps d'1 minut 35 segons i 49 centèsimes, a 1 segon i 29 centèsimes del guanyador i a 13 centèsimes de la tercera plaça.
Així mateix, alguns esquiadors EEBE han assolit millora de punts FIS, amb Pirmin Estruga com a destacat, que ha estat 15è amb 59.75 punts FIS, millorant els actuals 66.54 que té.




