Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La FAF no queda exempta dels problemes per la fallida de Montmantell

Des de l'entitat s'ha assegurat que estaran atents al que pugui passar i "buscarem alternatives" en cas que succeeixi qualsevol inconvenient

Una imatge d'arxiu d'un dels busos de la FAF amb Montmantell. / FAF

Una imatge d'arxiu d'un dels busos de la FAF amb Montmantell.

Andorra la Vella

La FAF no queda exempta dels problemes per la fallida de Montmantell

La Federació Andorrana de Futbol era una de les entitats del país que feia ús dels serveis que fa una setmana va deixar orfes l'empresa de transport Montmantell. Arran de la fallida d'aquesta, la FAF va haver d'actuar amb rapidesa, i és que el dilluns passat van saber que es quedaven sense mitjans de transport, mentre que Montmantell feia fallida el dimecres. Tot i això, el mateix dijous, la federació va tancar un nou conveni amb Autocars Andorra, que juntament amb l'empresa HIFE s'ha fet càrrec dels serveis que deixava Montmantell.

No obstant això, les companyies de transport de viatgers, amb l'Associació de Transportistes de Viatgers d'Andorra al capdavant, exigeixen que tant Autocars Andorra com HIFE deixin d'operar provisionalment en considerar d'irregular la gestió de l'autorització per cobrir el servei públic que deixava orfe Montmantell.

La FAF, per la seva part, té contracte amb Autocars Andorra fins al 30 de setembre, tot i que normalment s'hauria fet fins a l'agost, però els partits de la Nations League i de l'Enfaf femení fan necessari disposar de transport en aquest període. Finalment, tot i la bona relació entre Autocars Andorra i la FAF, des del futbol s'ha assegurat que estaran atents al que pugui passar i "buscarem alternatives" en cas que succeeixi qualsevol inconvenient, recordant que la FAF és un organisme privat i no hauria de tenir cap problema, independentment del que passi amb els serveis públics de busos.

David Sansaloni

David Sansaloni

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir