Natxo Lezkano no pensa encara en l'ACB
L'equip encara ha de disputar una última jornada de la LEB Or demà mateix, contra el Guipúscoa, a l'Angulas Aguinaga Arena a partir de les 21.00 hores

Natxo Lezkano durant la jornada de celebració de l'ascens a l'ACB. / dani catalan

Andorra la Vella
Natxo Lezkano no pensa encara en l'ACB.
Així de clar s'ha mostrat el tècnic del MoraBanc, i és que l'equip encara ha de disputar una última jornada de la LEB Or. Serà demà mateix, contra el Guipúscoa, a l'Angulas Aguinaga Arena a partir de les 21.00 hores. Lezkano ha explicat que durant aquesta setmana, entre celebracions, dinars i sopars d'equip, etc. no han tingut gairebé temps d'entrenar, però ha remarcat que, tot i això, el cap encara no el té a l'ACB.
Les converses, diu, s'han centrat més a recordar tot el que han viscut al llarg de la temporada, i no pas en la que vindrà. Això sí, aquest aspecte no trigarà a arribar, ha assegurat.
El que sí que fa temps que treballa en la confecció de la plantilla per l'any vinent és Francesc Solana. El general manager tindrà bastant feina els pròxims mesos, tot i que el gruix del vestidor d'aquest any repetirà el vinent a l'ACB. Un total de nou jugadors tenen contracte, i caldrà esclarir, a més dels fitxatges, els casos de Tyson Pérez i de Felipe dos Anjos, tot i que aquest últim Solana ja va deixar entreveure que la seva renovació no serà pas complicada.

David Sansaloni
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.




