Doria, Pellicer i Liñán seran les representants als Jocs Europeus
Andorra tindrà una delegació petita, però de qualitat, a la competició que tindrà lloc a Cracòvia, del 20 de juny al 2 de juliol

Un instant de la presentació de la delegació andorrana per als Jocs Europeus 2023. / Ràdio SER Principat d'Andorra

Andorra la Vella
Doria, Pellicer i Liñán seran les representants als Jocs Europeus.
El país tindrà una delegació petita a la competició que tindrà lloc a Cracòvia, però amb qualitat i, sobretot, motivació per tal d'aconseguir el millor resultat possible a la cita internacional.
Mònica Doria i Laura Pellicer seran les representants en canoa-caiac, mentre que Naiara Liñán competirà en taekwondo. De fet, Doria ja ha demostrat el seu nivell fa escassos dies, a la Copa del Món de canoa d'eslàlom, i donat el context, similar al d'una Copa d'Europa, es podria arribar a somiar amb les primeres posicions. No obstant això, la palista assegura que la dificultat hi serà, i que s'haurà de donar el 200% per tal d'obtenir un bon resultat.
Per la seva banda, Pellicer arriba amb ganes de fer un bon paper, però sobretot de trobar bones sensacions i amb la convicció que, si les coses surten bé, es pot assolir el passi de ronda en les diferents modalitats.
Finalment, Liñán s'ha guanyat el bitllet per rànquing, en ser la 13a millor taekwondista d'Europa, i segons ha explicat el director tècnic de la Federació de Taekwondo, Juanjo Padrós, ara mateix hi ha 16 participants i Liñán és la número 12, en uns Jocs Europeus que reuniran 48 països, 29 modalitats i que se celebraran del 20 de juny al 2 de juliol.

David Sansaloni
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.




