Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Felipe dos Anjos renova amb el MoraBanc Andorra per dues temporades

El compromís del brasiler s'allarga fins al 2025 i estarà a l'ACB després de registrar uns números de 16 de valoració i 11.6 punts per partit la campanya passada a la LEB Or

Felipe dos Anjos celebra el títol de LEB Or amb el MoraBanc Andorra. / dani catalan

Felipe dos Anjos celebra el títol de LEB Or amb el MoraBanc Andorra.

Andorra la Vella

Felipe dos Anjos renova amb el MoraBanc per dues temporades.

El club ha anunciat la renovació del pivot brasiler, que continuarà vinculat al Principat dues campanyes més i formarà part de l'equip en la seva tornada a l'ACB. El compromís de dos Anjos, per tant, s'allargarà fins al 2025, per continuar una etapa extraordinària, començant per la temporada passada, en la qual va registrar uns números de 16 de valoració, 11.6 punts i 6.9 assistències per partit.

A més, el brasiler ja té experiència prèvia a l'ACB, quan va gaudir de minuts amb Bilbao i Burgos, però sense acabar d'agafar el protagonisme esperat. Ara, i segons ha explicat el general manager del MoraBanc Andorra, Francesc Solana, a banda del gran rendiment que va donar l'any passat s'ha destacat la seva capacitat de treball per continuar millorant i evolucionant el seu joc. Solana afirma que estan molt contents amb aquesta renovació perquè pensen que amb aquesta actitud, Dos Anjos continua tenint molt marge de millora.

Així doncs, i tal com estava previst, es tanca aviat el capítol del pivot, que ja era una de les prioritats tal com s'ha deixat clar des del club des de feia setmanes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir