L'Atlètic d'Escaldes s'acomiada de la Champions en perdre per 0-3 davant el Buducnost
Els andorrans afronten ara la Conference League i deixen pel record aquest debut a la Champions League

Un instant del partit entre l'Atlètic d'Escaldes i el Buducnost a la Champions. / RC Audiovisuals

Andorra la Vella
L'Atlètic d'Escaldes s'acomiada de la Champions en perdre per 0-3 davant el Buducnost.
Els andorrans diuen adeu a la màxima competició europea, però no a la seva aventura en aquest àmbit, ja que passaran a disputar la Conference League. La primera participació en la Champions dels escaldencs no ha acabat de la millor manera, i és que al minut 12 un penal dubtós de Javi Morales ha posat les coses molt difícils des de ben aviat.
Sekulic ha transformat el xut per fer el 0-1, mentre que al minut 20 els montenegrins han fet el 0-2 amb un remat de cap que ha tocat en Àlex Sánchez per acabar dins la porteria.
Amb el 0-2 al descans, els andorrans ho han intentat en la segona meitat, però s'han vist superats, sobretot en veure com el VAR donava el 0-3 després que Sekulic novament superés Saül Gràcia. El fora de joc marcat s'ha rectificat posteriorment amb el videoarbitratge, tancant així un partit per al record escaldenc en aquest primer debut a la Champions.

David Sansaloni
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.




