Andorra Telecom adjudica la construcció del projecte NODE per 24,5 milions d’euros
Es tracta de l’oferta millor valorada per l'entitat d’entre les dues que van optar a la licitació dels treballs constructius

Un render del projecte NODE d'Andorra Telecom. / Andorra Telecom

Andorra la Vella
Andorra Telecom adjudica la construcció del projecte NODE per 24,5 milions d’euros.
El Consell d’administració de la parapública ha acordat adjudicar la construcció de l’edifici Node, la seu social d’Andorra Telecom, a la UTE Cevalls – Locubsa, per un import de 24,5 milions d’euros. Es tracta de l’oferta millor valorada d’entre les dues que van optar a la licitació dels treballs constructius.
L’edifici Node permetrà, segons Andorra Telecom, no només adequar les instal·lacions de telecomunicacions preexistents i reubicar les oficines que actualment es troben en espais de lloguer, sinó que, a més, oferirà nous espais públics. El projecte s’integrarà de manera sostenible a l’espai urbà amb zones per als ciutadans.
El projecte, del despatx d’arquitectura Orteu Riba Arquitectes, es va presentar la tardor del 2021, i va ser el guanyador del concurs d’idees a través de la votació d’un jurat integrat per representants d’Andorra Telecom, del Govern, del Comú d’Andorra la Vella, del Col·legi d’Arquitectes d’Andorra, de l’ACODA i de la zona veïnal. El nou edifici millorarà els espais d’atenció presencial i permetrà oferir un tracte més personalitzat i fluid als més de 100.000 clients i visitants que anualment s’atenen a l’agència comercial de la companyia.




