Meritxell Cosan assumirà la direcció general del SAAS a partir de l'1 de setembre
Agafarà el relleu de Josep Maria Piqué, que ha estat al capdavant de la direcció des del 2016
La futura directora general del SAAS, Meritxell Cosan. / Govern d'Andorra
Andorra la Vella
Meritxell Cosan assumirà la direcció general del SAAS a partir de l'1 de setembre.
La cap de servei de Ginecologia i Obstetrícia de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell des del 2020, i alhora presidenta del Col·legi de Metges, agafarà el relleu de Josep Maria Piqué al capdavant del Servei Andorrà d'Atenció Sanitària. Piqué, que ha estat al capdavant de la direcció des del 2016, finalitzarà la seva relació laboral el pròxim 31 d'agost.
Nascuda a Andorra el 1984, Cosan és llicenciada en Medicina per la Universitat de Barcelona (UB) amb l'especialització de Ginecologia i Obstetrícia a l'Hospital Universitari de Reus. Té un postgrau en senologia i patologia mamària, i un màster en patologia mamària i càncer de mama.
El Govern ha agraït la tasca desenvolupada per Josep Maria Piqué, sobretot la gestió sanitària duta a terme en moments tan rellevants com la pandèmia. Piqué va agafar el relleu de Lluís Burgués i abans, entre el 2011 i el 2015, ja va ser director general de l'Hospital Clínic de Barcelona.




