Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Agència Ciberseguretat lidera un protocol per a la gestió d’incidents tecnològics

L’entesa, que s’ha signat juntament amb Andorra Telecom i la Policia, formalitza uns mecanismes que fins a la data ja es portaven a terme

L'Agència Nacional de Ciberseguretat d'Andorra (ANC-AD) / SFGA

L'Agència Nacional de Ciberseguretat d'Andorra (ANC-AD)

Andorra la Vella

L'objectiu és gestionar de forma eficient i efectiva els incidents relacionats amb la ciberseguretat. L’entesa, que s’ha signat juntament amb Andorra Telecom i la Policia, formalitza uns mecanismes que fins a la data ja es portaven a terme.

Així, el protocol estableix els mecanismes i passos que cal seguir quan es rebi una notificació sobre un possible incident. En cas que apliqui la gestió conjunta de l’incident per dues de les parts, es registrarà la informació reportada i s'establirà una prioritat al cas iniciant-se posteriorment les accions necessàries per a la resolució de l’incident.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir