Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Canillo espera tenir acabats els estudis de càrrega a finals d'any

El tancament de comptes a 30 de juny deixa un superàvit de quatre milions d'euros a la parròquia

Una imatge d'arxiu del cònsol major de Canillo, Francesc Camp. / Arxiu (ANA)

Una imatge d'arxiu del cònsol major de Canillo, Francesc Camp.

Andorra la Vella

Canillo espera tenir acabats els estudis de càrrega a finals d'any.

Ho ha explicat el cònsol major, Francesc Camp, després de la sessió del consell de comú on ha agraït les paraules del cap de Govern, Xavier Espot, quan va lloar específicament aquesta parròquia i la d'Ordino per haver-se avançat a l'hora de posar límits a la construcció. Tot i així, Espot els animava a tots a tancar els estudis de càrrega i en aquest sentit, Camp ha explicat que des del comú ja tenen pràcticament analitzada tota la informació necessària, excepte el consum d'aigua d'algunes poblacions, i que esperen rebre altra documentació per part de Govern i de les parapúbliques per acabar-los de tancar. Espera que sigui a finals d'any.

La sessió del consell de comú ha estat marcada per la pregunta del conseller de la minoria Albert Torres respecte a la implantació d'un telecadira a la zona d'encampadà que prové d'EMAP. El conseller ha demanat novament per l'estat de la infraestructura i des de quan està en funcionament. A més, ha deixat entreveure que el pla d'inversions de SETAP 365 és més generós, quan a inversions es refereix, a la Massana que a la pròpia Canillo.

El cònsol ha desmentit aquesta insinuació i ha recordat que el pla d'inversions per Ensisa a 20 anys inclou pràcticament 60 milions d'euros.

Finalment, han comentat el tancament de comptes a 30 de juny, que deixa un superàvit de quatre milions d'euros. Unes dades provisionals, ha recordat el cònsol menor, Marc Casal, però que indiquen que van en sintonia amb el pressupost inicial. Això sí, cal recordar que a l'abril van incloure un crèdit d'1,7 milions d'euros per reformar el Palau de Gel.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir