Felipe dos Anjos ja entrena amb el MoraBanc Andorra després de disputar el Mundial
El MoraBanc Andorra ja veu com la seva plantilla comença a completar-se, tot i que encara queden per recuperar alguns jugadors lesionats

Marin Maric i Felipe dos Anjos durant un partit amb el MoraBanc Andorra. / @DaniSpeedy

Andorra la Vella
Felipe dos Anjos ja entrena amb el MoraBanc Andorra després de disputar el Mundial.
El pivot brasiler ja és a casa, i ja se l'ha pogut veure al Poliesportiu realitzant les primeres sessions d'entrenaments a pista amb l'equip. Com és lògic, Dos Anjos arriba amb ganes de començar la lliga amb els tricolor, i segons ha explicat en declaracions a RTVA, alerta que farà un treball extra per estar més en forma i aprendre més jugades.
Tal com ha explicat, l'experiència del Mundial, tot i no haver tingut molts minuts, li ha servit moltíssim. Ara, el MoraBanc Andorra ja veu com la seva plantilla comença a completar-se, tot i que encara queden per recuperar alguns jugadors lesionats, que s'espera puguin arribar per a la primera jornada de lliga, com és el cas de Rafa Luz, Tobias Borg o Jerrick Harding.
Amb l'arribada de Dos Anjos torna la competitivitat a la parella de pivots, amb l'acompanyament de Marin Maric. Tots dos seran, a priori, peces clau per a aquest retorn a la màxima categoria.




