Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

350 usuaris tornen al centre Cultural i de Congressos lauredià

Des de dilluns els alumnes de l'escola d'art, de música i la resta d'entitats recuperen l'activitat a la instal·lació que no estarà acabada fins a mitjans del 2024

La rehabilitació de les plantes on es pot tornar a fer-hi activitats ha costat un milió d'euros i sumant la resta de treballs a l'edifici, dos milions. / Comú Sant Julià de Lòria

La rehabilitació de les plantes on es pot tornar a fer-hi activitats ha costat un milió d'euros i sumant la resta de treballs a l'edifici, dos milions.

Andorra la Vella

L'edifici comença a recuperar la normalitat després de l'incendi que es va produir el 8 de novembre de l'any passat, i avui el cònsol major, Josep Majoral, ha participat de l'acte de reobertura de les plantes -1 i -2, on s'ubiquen les entitats i les escoles d'art, música i teatre. D'aquesta manera, uns 350 usuaris ja poden tornar a usar les instal·lacions. Majoral ha afegit que han aprofitat les obres per millorar els equipaments, com ara la il·luminació i la insonorització, i preveu que a partir de l'any vinent ja estigui completament reformat.

Qüestionat per les actuacions que queden pendents, afirma que el gran "gruix" d'obra es troba en la rehabilitació dels auditoris Claror i Rocafort, i la façana de l'edifici. En aquest punt, avança que a finals de setembre espera tenir els projectes constructius de la façana i paral·lelament, ja treballen en el projecte de la part tècnica dels auditoris que hauria d'estar acabada el mes vinent.

Finalment, quan al cost de les obres, només la reforma de les dues plantes s'enfila al milió d'euros, i sumant la resta d'accions que s'han fet a l'edifici, supera els dos milions d'euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir