Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Èxit de l'estada de dues setmanes al país d'una vintena de nens ucraïnesos

La iniciativa ha anat a càrrec d'Andorra Solidària, amb la col·laboració de la Creu Roja Andorrana i l'Associació d'Ucraïnesos amb una proposta d'activitats socioculturals, d'oci i diversió

Els joves ucraïnesos durant la seva estada al Principat. / Creu Roja Andorra

Els joves ucraïnesos durant la seva estada al Principat.

Andorra la Vella

Èxit de l'estada de dues setmanes al país d'una vintena de nens ucraïnesos.

La iniciativa ha anat a càrrec d'Andorra Solidària, amb la col·laboració de la Creu Roja Andorrana i l'Associació d'Ucraïnesos amb una proposta d'activitats socioculturals, d'oci i diversió que han convertit l'estada en un record immemorable. Durant dues setmanes, l'educació, els idiomes, el treball en equip, els jocs i moltes activitats lúdiques, han estat les protagonistes i el motiu de molts somriures per a un col·lectiu que viu situacions de guerra constantment al seu país d'origen.

Els joves, provinents d'una escola de Kiev on l'alumnat d'entre 8 i 15 anys estan estudiant espanyol i francès, han pogut descansar i gaudir, sortint del conflicte bèl·lic al qual es troba immers el seu país i que, la majoria de les nits, els fa estar en un estat d'estrès i vigília permanent.

Des de Creu Roja Andorrana s'ha agraït a totes les empreses i col·laboradors que han fet possible aquesta experiència, demostrant que Andorra és un país solitari que sempre està disposat a donar la mà als més vulnerables i necessitats.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir