Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El MoraBanc Andorra rep el Breogán en un cap de setmana intens

Amb dos partits consecutius a casa, Natxo Lezkano té clar que l'equip ha de fer una passa endavant i sumar les primeres victòries

Un instant del partit entre el Surne Bilbao Basket i el MoraBanc Andorra. / acb Photo / A. Arrizabalaga

Un instant del partit entre el Surne Bilbao Basket i el MoraBanc Andorra.

Andorra la Vella

El MoraBanc Andorra rep el Breogán en un cap de setmana intens.

El conjunt tricolor busca refer-se de l'última derrota, la primera d'aquesta temporada, en la seva estrena a l'ACB davant el Surne Bilbao Basket. Ara, els jugadors dirigits per Natxo Lezkano reben el Río Breogán al Poliesportiu, en un partit que es disputará demà al Poliesportiu, a partir de les 20.30 hores. Aquesta serà, doncs, l'estrena de l'equip davant l'afició.

Els del Principat no van acabar de trobar-se còmodes davant el Bilbao, i fruit d'això es va donar un partit que va acabar amb una diferència negativa de 20 punts. Les excessives pèrudes de pilota i la manca d'encert van ser clau i, per tant, un aspecte a millorar. Ara, amb dos partits consecutius a casa, Lezkano té clar que l'equip ha de fer una passa endavant i sumar les primeres victòries.

I es que després de rebre el Breogán demà, el diumenge tornaran a competir, en aquest cas contra el Palència, l'altre ascendit de la LEB Or, també a casa a partir de les 17.00 hores.

David Sansaloni

David Sansaloni

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir