El Govern ampliarà les freqüències de bus per afrontar amb garanties la temporada d'hivern
Es definirà un protocol de seguiment i actuació per reorganitzar les línies quan sigui necessari i es reforçaran les hores puntes

Espot, avui al Consell General. / Eduard Comellas

Andorra la Vella
El Govern ampliarà les freqüències de bus per afrontar amb garanties la temporada d'hivern.
Ho ha explicat el cap de Govern, Xavier Espot, durant la sessió de Consell General, assenyalant que l'Executiu ja treballa, des dels darrers mesos, amb els concessionaris dels dominis esquiables amb l'objectiu de reforçar les hores puntes en les línies més pressionades. Pel que fa a les accions, s'establirà més amplitud horària, per exemple, en línies com l'L3, que connecta la capital amb Soldeu, i es milloraran les freqüències de pas, en línies com L4, que va d'Andorra al Pas de la Casa, que passarà cada 20 minuts i no cada 30 com és habitual.
Tanmateix, es definirà un protocol de seguiment i actuació per reorganitzar les línies quan sigui necessari i es reforçaran les hores puntes.
Espot ha volgut recordar que gràcies a la implantació del transport gratuït ha augmentat considerablement el nombre d'usuaris que hi fan ús. Això, sumat al fet que els temporers van arribar més aviat la temporada passada, va ocasionar problemàtiques en aquest àmbit, i és per això que enguany s'han volgut avançar.
Pel que fa al transport escolar, el cap de Govern ha negat que hi hagi hagut una situació dantesca, sinó que més aviat s'han donat els problemes típics de l'inici de curs, que a poc a poc l'Executiu ha pogut controlar i solucionar.

David Sansaloni
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.




