Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Cande Moreno arriba a Zermatt-Cervinia pendent de la meteorologia

El fort vent a la part alta de la pista italiana ha obligat a cancel·lar el primer dels entrenaments oficials

L'estació italiana de Cervinia. / FAE

L'estació italiana de Cervinia.

Andorra la Vella

Cande Moreno arriba a Zermatt-Cervinia pendent de la meteorologia.

La primera cita de la temporada de la Copa del Món de velocitat comptarà amb l'esquiadora de la FAE a la sortida, però ho fa amb alguns dubtes per culpa del temps. De moment, el fort vent a la part alta de la pista italiana ha obligat a cancel·lar el primer dels entrenaments oficials.

La idea de la FIS és forçar fins al final perquè es pugui disputar la competició, amb les curses de descens previstes per dissabte i diumenge. Cal recordar que inicialment eren tres els entrenaments previstos i dues curses. Cancel·lat l'entrenament de dimecres, cal esperar dia a dia per si es pot complir, o no, amb el calendari.

L'organització, ara per ara, treballa amb tots els escenaris possibles, però la ferma intenció és poder dur a terme la competició. Moreno és a Zermatt-Cervinia juntament amb el seu entrenador, Simon Bastelica.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir