Per Sant Julià destinarà l'Hotel Pol a habitatges a preu assequible
La candidatura del cònsol major, Josep Majoral, aposta per la creació d'una plataforma comercial i Desperta Laurèdia reclama més participació de la ciutadania

Façana de l'Hotel Pol a Sant Julià / ANA - Arxiu

Andorra la Vella
La infraestructura és actualment propietat del Comú, i també faria funcions de residència universitària. Així ho ha fet saber avui la candidata número 3 de la llista laurediana, Meritxell Bundancia, qui ha subratllat que cal una anàlisi prèvia per identificar les necessitats de la parròquia.
Per la seva part, des d'Unió Laurediana+Demòcrates+Acció+independents han proposat una plataforma comercial per incentivar les compres a la parròquia i ajudar al comerç local. Les propostes que planteja la candidatura són la creació d’una plataforma comercial i un projecte d’embelliment en els carrers aprofitant els aparadors buits. En segon pol d’atracció és la Universitat, a través de la residència universitària, i finalment, Naturland també haurà de contribuir a la reactivació de l’economia de la parròquia.
Finalment, des de Desperta Laurèdia s'ha defensat la participació ciutadana en la presa de decisions pel que fa a les grans inversions. El número 1 de la formació, Cerni Cairat, ha defensat que aquestes han de generar un retorn a la parròquia i que, per exemple, la plaça Rocacorba no el genera, ni compleix les expectatives de les necessitats i les demandes de la gent de Sant Julià.




