Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

González arriba amb ganes de treballar i Astrié promet col·laborar en benefici de la parròquia

El nou cònsol major d'Andorra la Vella ha explicat que va demanar als seus consellers que planifiquin bé totes les propostes que portaven al programa electoral i que facin un bon plantejament per tot el mandat

El cònsol major, Sergi Gonzàlez, jura el càrrec davant de David Astrié, que passarà a l'oposició / Comú d'ALV

El cònsol major, Sergi Gonzàlez, jura el càrrec davant de David Astrié, que passarà a l'oposició

Andorra la Vella

El nou cònsol major d'Andorra la Vella, Sergi González ha jurat el càrrec aquest matí, juntament amb la resta del seu gabinet, i ha expressat la voluntat de posar-se a treballar immediatament per millorar encara més la vida dels habitants d'Andorra la Vella. En aquest sentit, ha explicat que va demanar als seus consellers que planifiquin bé totes les propostes que portaven al programa electoral, que facin un bon plantejament per tot el mandat i que després ho transmetran pas a pas a tota la ciutadania.

Ja s'ha reunit amb el cònsol sortint, amb David Astrié, per fer un bon traspàs i està convençut que és la millor forma per no perjudicar la població.

No ha volgut avançar el repartiment de conselleries tot i que afirma que ja estan definides i, que una serà d'habitatge, la qual no portarà cap dels cònsols.

Per la seva part, Astrié ha reivindicat els dos mandats en els quals ha estat present a la corporació, el segon com a cònsol menor a l'inici i posteriorment com a major, i només demana als nous responsables que exerceixin la seva tasca amb la mateixa dedicació i ganes de millorar la parròquia que han aplicat ells, durant aquest període.

Com a curiositat, destacar que només Miquel Canturri ha votat en contra d'una de les propostes per ocupar els nous càrrecs. Ha estat amb Sergi Gonzàlez, tot recordant, molt probablement, que ell va fer el mateix quan va ser nomenat cònsol menor.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir