La Massana amplia fins al 22% la seva participació sobre Setap365
La cònsol major, Olga Molné, afirma que la integració ha estat un encert perquè els ha deslliurat d'assumir inversions que impedien fer-ne d'altres destinades a millorar la vida dels massanencs

Les cònsols de la Massana han presidit la penúltima sessió del consell de comú del mandat / Comú de la Massana

Andorra la Vella
La corporació ha celebrat una darrera sessió del consell de comú abans de l'entrada dels nous consellers, en la qual ha aprovat la compra de dos paquets d'accions preferents d'EMAP, per un valor de 2,9 milions d'euros. Segons ha explicat la cònsol major sortint, Olga Molné, aquesta operació es destinarà íntegrament a ampliar la participació que té a la societat compartida amb el comú de Canillo i amb Crèdit Andorrà, fins a arribar a tenir el 21,9% de les accions. Actualment tenen el 19,9%.
Des d'aquest punt de vista, Molné ha reconegut que la integració d'EMAP a Setap365 ha estat un encert perquè ha deslliurat la corporació d'assumir unes inversions als camps de neu que anaven en detriment d'altres accions que revertien directament sobre la població massanenca.
Cal recordar que el pacte de socis preveu que cada integrant pugui tenir, aproximadament, una tercera part del capital social de la societat, de manera que serà la pròxima corporació qui decideixi si continua ampliant la seva participació amb aquest sistema, o bé opta per comprar-la directament.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




