Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Espot garanteix ajuda a la padrina d'Escaldes si es ratifica el seu desnonament

El cap de Govern considera que s'ha estigmatitzat els youtubers i que els problemes de l'habitatge no són responsabilitat seva

El cap de Govern, Xavier Espot, a l'escudellada d'Escaldes-Engordany. / SFGA

El cap de Govern, Xavier Espot, a l'escudellada d'Escaldes-Engordany.

Escaldes-Engordany

El cap de Govern, Xavier Espot, ha garantit que si el Tribunal Superior dona la raó a l'streamer The Grefg i això comporta el desnonament de la padrina que viu en un edifici de la seva propietat, els serveis socials estaran al seu costat per atendre les necessitats que pugui tenir, això sí, ha evitat culpabilitzar-lo a ell de la situació i admet que la mala imatge que s'ha guanyat el col·lectiu és injust, en tant que no és responsabilitat seva la situació de l'habitatge al país.

Espot ha instat a tenir paciència perquè encara s'està a l'espera de la sentència i confia en el bon criteri dels òrgans judicials.

Per la seva part, la cònsol major d'Escaldes Engordany, Rosa Gili, ha confirmat que no els consta que hi hagi cap demanda al departament d'Afers Socials.

El Govern reclamarà un dipòsit suplementari per als residents passius

El cap de Govern també s'ha referit a les problemàtiques associades al creixement del Principat. En aquest sentit, ha afirmat que l'Acord d'Associació amb la Unió Europea és compatible amb mesures que permetin limitar l'arribada d'estrangers, i en conseqüència, les adquisicions d'immobles de residents estrangers. D'aquesta manera, creu que augmentant els dipòsits podran controlar el moviment migratori.

Espot ha advertit que Andorra no pot créixer a ritme de 4.000 habitants cada any i que per molts sectors turístics, requerirà sacrificis a l'hora de demanar treballadors de fora del país.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir