Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Detingut un conductor que fugia d'un control policial

El cos de policia va practicar una 30 de detencions durant el cap de setmana

Una imatge d'arxiu d'agents de la Policia. / @andorra_policia

Una imatge d'arxiu d'agents de la Policia.

Andorra la Vella

El cos de policia va practicar una 30 de detencions durant el cap de setmana, entre les quals destaca la d'un home de 29 anys que conduïa en sentit Soldeu, però que en veure un control a Ransol va efectuar una maniobra brusca per canviar de sentit i a gran velocitat dirigir-se cap a Canillo. Durant la persecució, l'interessat es va saltar diversos semàfors i va practicar avançaments perillosos, sempre a gran velocitat i en algun punt amb la línia contínua i manca de visió. Fins i tot va estar a punt de patir un accident a l'Aldosa, però va ser atrapat quan va entra en un carrer sense sortida de Canillo. En el vehicle hi anaven tres persones més i el conductor va donar positiu per alcoholèmia.

També van detenir un jove de 24 anys qui va donar positiu per diverses substàncies tòxiques i a l'interior del seu vehicle van trobar 94 grams de marihuana i sis més de cocaïna. En aquest sentit, els agents van arrestar vuit persones més per portar petites quantitats de droga i 16 per superar el límit d'alcohol permès a la carretera.

Finalment, quatre persones van ser detingudes per baralles, tres de les quals van ser en l'àmbit domèstic i la quarta per colpejar amb el colze el rostre d'un altre home a qui va provocar una ferida que va requerir assistència mèdica.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir