Anul·lat l'esquí escolar de demà per la previsió de mal temps
Per altra banda, i també per anticipar-se als efectes que pugui generar la pertorbació atlàntica, han avançat entre 10 i 15 minuts el pas del bus escolar

Sector del Pas de la Casa de GrandValira. / Grandvalira

Andorra la Vella
Protecció Civil ha activat la prealerta taronja després de conèixer l'avís emès pel servei meteorològic que preveu, demà al matí, fortes ràfegues de vent que poden anar des dels 80 quilòmetres per hora al fons de les valls, fins als 120, als cims, i que anirà acompanyada d'una intensa nevada a partir dels 1.500 metres, que serà molt més generosa a partir dels 2.100. Amb aquesta informació, el ministeri d'Educació han comunicat a les famílies que l'esquí escolar quedarà, per tant, anul·lat.
Per altra banda, i també per anticipar-se als efectes que pugui generar la pertorbació atlàntica, han avançat entre 10 i 15 minuts el pas del bus escolar. Les famílies inscrites al servei d'avisos per SMS rebran tota la informació a través aquest canal.




