El PS sol·licita la informació del pacte de socis entre Grífols i el Govern des de l'any passat
El conseller general socialdemòcrata, Pere Baró, ho fa després de constatar que la situació econòmica de l'empresa no ha millorat i per garantir que encara és un projecte viable
El conseller general socialdemòcrata, Pere baró / PSA
Andorra la Vella
El conseller general socialdemòcrata, Pere Baró, ha entrat avui una demanda d'informació perquè l'executiu li faciliti tota la documentació actualitzada des del 12 gener del 2023 i que estigui relacionada amb el projecte que la multinacional vol construir a Ordino. Així, vol conèixer el pacte de socis, amb les modificacions fetes posteriorment, les actes de les reunions entre el Govern i el comú, la documentació econòmica i el projecte de construcció.
Tot plegat ho fa després de constatar que la situació econòmica de l'empresa no ha millorat i per garantir que encara és un projecte viable.
El conseller retreu també que els missatges que donen el cap de Govern i la cònsol major d'Ordino no ajuden a esclarir els fets.




