Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'ocupació hotelera de Setmana Santa supera el 84%

Quant a les reserves globals de la temporada d'hivern, des de la patronal preveuen que siguin similars a les dels anys anteriors, o fins i tot, superiors

Hotels al centre d'Andorra la Vella / Arxiu (ANA)

Hotels al centre d'Andorra la Vella

Andorra la Vella

Són deu punts més que l'any passat i alguns elements que han beneficiat aquesta alta ocupació han estat, per una banda el fet que hagi caigut al març, i per l'altra que les condicions de la neu també hagin estat bones.

Tot plegat s'ha tancat amb unes xifres força més altes del previst, tal com recorda el director de la Unió Hotelera, Jordi Pujol.

Quant a l'ocupació global de la temporada d'hivern, preveu que estigui en xifres similars a les dels anys anteriors, o fins i tot una mica per sobre. En aquest sentit, admet que ha estat hivern desigual, que va començar molt bé, tot i que després la manca de neu va afectar les reserves i que finalment s'ha tancat amb xifres òptimes.

Març ha estat el mes amb major percentatge d'ocupació de tota la temporada hivernal.

Marisol Fuentes Pérez

Marisol Fuentes Pérez

Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir