Detingudes per robar perfums valorats en 2.500 euros
La policia també ha arrestat un home de 45 anys com a presumpte autor d'un delicte contra la llibertat sexual arran d'un cas que està judicialitzat

Un vehicle policial. / Policia d'Andorra

Andorra la Vella
La Policia va arrestar dues dones al Pas de la Casa a qui acusarà de cometre delictes contra el patrimoni per furts en diverses perfumeries de la localitat encampadana. Segons detalla el balanç, les treballadores d'un dels establiments afectats van donar l'avís quan les van reconèixer, ja que a finals de març havien sostret una trentena de cofres amb un preu de cost superior als 1.800 euros. Més tard i en una altra botiga de la mateixa cadena haurien furtat deu perfums més valorats en prop de 700 euros.
En el moment de la detenció, es desplaçaven amb un vehicle amb matrícula francesa, a l'interior del qual van trobar quatre perfums que haurien furtat en altres comerços, i un estri per treure alarmes. Per la manera de procedir, la Policia sospita que podrien haver actuat en ocasions anteriors.
Per altra banda, també han detingut, en aquest cas per ordre de la batllia, un home de 45 anys com a presumpte autor d'un delicte contra la llibertat sexual arran d'un cas que està judicialitzat.
Sigue el canal de la SER en WhatsApp
Encontrarás toda la información, el deporte y el entretenimiento: la actualidad del día y las noticias de última hora, los mejores vídeos y momentos de la radio, entrevistas, reportajes y mucho más.




