Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El cost de la carpa per acollir la Fira d'Andorra la Vella s'incrementa en 45.000 euros

La corporació pagarà el complent en cas de baixes derivades d'accident laboral als funcionaris fins a finals d'any i serà aleshores quan contractin una assegurança perquè les gestioni

Per assentiment s'han aprovat tots els punts del consell de comú d'Andorra la Vella / Tony Lara

Per assentiment s'han aprovat tots els punts del consell de comú d'Andorra la Vella

Andorra la Vella

La corporació de la capital ha aprovat per assentiment l'adjudicació del concurs internacional per llogar durant un any la carpa, juntament amb el muntatge i desmuntatge, on s'ubicarà la Fira d'Andorra la Vella. Els representants de la minoria, coneixent que des de fa temps no s'havien aplicat els increments de l'IPC, ja van advertir aquesta situació quan ocupaven les posicions de responsabilitat, de manera que van preveure una partida per enguany de 433.000 euros que l'actual majoria va respectar. Finalment, costarà 427.000, quan l'any anterior havia estat d'uns 383.000 euros.

El cònsol major, Sergi González, ha explicat que ja treballen per buscar un nou emplaçament i un nou format a aquest esdeveniment, tot i que assegura que es mantindrà.

Així, la Fira se celebrarà del 25 al 27 d'octubre i els treballs per iniciar el muntatge de la carpa començaran el dia tres. No serà fins al 20 quan es tanqui l'aparcament del Parc Central i es reobrirà novament a partir del 31.

Per altra banda, també s'ha aprovat amb el suport dels consellers de DA la modificació de l'Ordinació de la funció pública que permet a la corporació continuar fent-se càrrec del pagament complet del complement en cas de baixes derivades d'accident laboral als funcionaris fins a finals d'any. Posteriorment, contractarà, mitjançant concurs públic una asseguradora que els gestioni.

Tot plegat s'ha votat en una sessió del consell de comú en la qual el cònsol ha comentat que no serà fins a l'any vinent quan s'acabi la reforma integral del carrer Prat de la Creu.

Sigue el canal de la SER en WhatsApp
Encontrarás toda la información, el deporte y el entretenimiento: la actualidad del día y las noticias de última hora, los mejores vídeos y momentos de la radio, entrevistas, reportajes y mucho más.

Suscríbete ahora
Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir