Concòrdia demana les dades sobre les inversions immobiliàries de caràcter especulatiu
El conseller general Pol Bartolomé sol·licita el llistat i el nombre de béns immobles transmesos des de l'u de gener, amb el percentatge addicional del 5% per a les transmissions que s'hagin realitzat dins dels primers dos anys de l'adquisició

El conseller general de Concòrdia, Pol Bartolomé / Concòrdia

Andorra la Vella
El conseller general, Pol Bartolomé, ha entrat una demanda d'informació per conèixer l'efectivitat que ha tingut la modificació legislativa, que va entrar en vigor el primer d'any, i que substituïa la Llei de plusvàlues immobiliàries per dividir el gravamen en tres impostos diferents. A més, recorda que la nova llei estableix un percentatge addicional del 5% per a les transmissions que s'hagin realitzat dins dels primers dos anys de l'adquisició del bé immoble, un període en el qual es produeixen la majoria d'inversions especulatives, comenta.
És per això que ha demanat el llistat i el nombre de béns immobles transmesos des de l'u de gener, que han estat sotmesos a aquest gravamen afegit. Ja de pas, demana la mateixa informació de l'any passat, en aquest cas desglossada segons les tipologies de gravamen previstes en l'anterior impost.




