Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Consell General es planteja posar un filtre previ abans de l'entrada de noves lleis

Pere Baró ha denunciat que un projecte de llei del Govern contenia fins a 30 errades que van haver de rectificar abans de treballar-lo. Una tasca que entén que no els correspon als legisladors

El conseller general socialdemòcrata, Pere Baró / Sergi Perez Moreno

El conseller general socialdemòcrata, Pere Baró

Andorra la Vella

Ha estat el conseller general del grup socialdemòcrata, Pere Baró, qui ha alçat la veu per criticar que el Projecte de llei sobre organització i funcionament de les entitats operatives del sistema financer i l'abús de mercats que va presentar el Govern, contenia fins a 30 errades que van haver de rectificar abans de treballar-lo. Una tasca que entén que no els correspon als legisladors i, per això va proposar a la resta de membres de la comissió de Finances de retornar-lo directament, però els de la majoria s'hi van oposar, tot al·legant la necessitat d'aprovar-lo amb celeritat.

Tot i això, el conseller Demòcrata, David Montaner, reconeix que potser caldria modificar el reglament del Consell i incloure uns filtres previs a l'entrada d'un nou text, per garantir que aquests errors no es repeteixin. Ja avança, per això que serà difícil que s'aprovi aquesta legislatura.

Per la seva part, el ministre de Finances, Ramon Lladós, l'encarregat de defensar el text, ha admès els errors tècnics, però els hi tria ferro, en tant que no permetien cap mala interpretació del que contenia el projecte de llei. Malgrat la disputa, s'ha aprovat per assentiment.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir