FEDA aposta per traslladar els carregadors elèctrics a zones més cèntriques
Actualment, hi ha una quarantena de punts de càrrega a la via pública i els més usats són els del carrer de la Unió, els de davant del Govern i els del carrer Maria Pla

El conseller de Circulació i Aparcaments d'Andorra la Vella, Xavier Surana, i el gerent de FEDA Solucions, Ivan Mora / Tony Lara

Andorra la Vella
El gerent de FEDA Solucions, Ivan Mora, ha presentat els dos nous punts de càrrega de vehicles a Andorra la Vella que estan situats al carrer Doctor Molines, tot just al davant de l'aparcament del Trillà, un emplaçament que dona resposta a les necessitats dels usuaris perquè està en una zona cèntrica i de fàcil accés. Així, ha comentat que ja treballen amb les corporacions, no tant per instal·lar-ne més, sinó per ubicar-los millor i guanyar també rendibilitat econòmica, ja que la inversió per a cadascun d'ells supera els 30.000 euros.
Actualment, hi ha una quarantena de punts de càrrega a la via pública i els més usats són, precisament, els més cèntrics; els del carrer de la Unió, els de davant del Govern i els del carrer Maria Pla.
Per altra banda, ha recordat que també hi ha empreses adherides que cobreixen la meitat de la càrrega a la via pública. La majoria estan situats en hotels o en aparcaments. Finalment, ha reclamat una vegada més la col·laboració comunal perquè vigilin actituds incíviques d'alguns conductors, com ara, el fet d'usar aquestes places per estacionar.
Per la seva part, el conseller de Circulació i Aparcaments d'Andorra la Vella, Xavier Surana, ha destacat que es farà un treball conjunt amb la parapública per buscar els llocs idonis on situar més carregadors.




