Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Afers Socials va ajudar a pagar el lloguer a unes 2.200 persones

Quant al perfil del demandant, pràcticament la meitat dels 1.075 expedients d'atenció continuada els han obert a famílies unipersonals, seguides a molta distància de les monoparentals i de les nuclears

La ministra d'Afers Socials, Trini Marín / SFGA/JAViladot

La ministra d'Afers Socials, Trini Marín

Andorra la Vella

És una de les principals dades que es desprèn del balanç d'activitat del ministeri, corresponent a l'any passat, i que indiquen que van destinar poc més de cinc milions d'euros a aquesta partida. Una xifra superior a la de l'any anterior, en gairebé 1,5 milions d'euros, però sobre la qual, cal tenir en compte que arrossega els imports flexibilitzats d'anys anteriors. Així, la convocatòria del 2023 es va cobrir amb 2.190 demandes per les 1.816 del 2022, i amb un import similar que s'aproxima als 3,5 milions d'euros.

Una altra dada interessant és que en general van atendre 2.000 usuaris, són 400 menys, i el nombre d'expedients es va reduir en 255, fins a quedar-se en 1.464. Malgrat això, el director del departament, Joan Carles Villaverde, reconeix que la població necessita menys ajuts, però que cal destinar més recursos als qui encara en necessiten.

Quant al perfil del demandant, pràcticament la meitat dels 1.075 expedients d'atenció continuada els han obert a famílies unipersonals, seguides a molta distància de les monoparentals i de les nuclears.

Finalment, el Govern va acceptar menys sol·licituds d'ajuts econòmics ocasionals, un 9,4%, fins als 1.344, però, en canvi, va incrementar els beneficiaris. Així, va atorgar 2.875 ajuts, dels quals 782 van ser per a llars.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir