Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ferran Costa aprova els nous fitxatges

Vol construir un equip amb fam, compromís i amb segell propi

El tècnic Ferran Costa, durant l'entrenament / FCA

El tècnic Ferran Costa, durant l'entrenament

Andorra la Vella

El tècnic tricolor ha fet les seves primeres declaracions en aquest inici de pretemporada. Després d'una setmana d'entrenaments amb l'equip, Costa ha manifestat que els primers dies han estat molt positius perquè s'ha trobat amb un grup amb ganes de treballar. També ha expressat la seva satisfacció amb les noves incorporacions per les diferents característiques que presenten les cares noves, com poden ser la barreja d'experiència i la joventut.

El club ha realitzat fins a una desena de fitxatges en diverses posicions del camp, un motiu d'agraïment de Costa cap a la direcció esportiva, qui ha destacat per damunt de tot l'equilibri de la seva nova plantilla.

L'entrenador de Castelldefels prioritza guanyar els partits de moltes formes diferents sent el protagonista del joc i prendre la iniciativa en cadascun dels enfrontaments.

L'FC Andorra aposta per l'experiència d'Alvaro Peña

El migcampista basc és el novè fitxatge de l'entitat tricolor per a la temporada vinent. Signa per un any més un d'opcional i el curs passat va jugar a la primera divisió neerlandesa a les files de l'Almere City. Abans de fer les maletes cap als Països Baixos, Peña va passar pel Racing, l'Alcorcón, el Mirandés o l'Amorebieta. Té 32 anys i acompanyarà a Erik Moran al mig del camp, futbolista que va ser presentat aquesta setmana, d'un perfil semblant a Peña per l'experiència acumulada. La solidesa en el joc i la capacitat ofensiva del jugador basc són les millors cartes de presentació per a una peça important en els esquemes de Ferran Costa.

Aquesta setmana també s'ha incorporat Moha Moukhliss, tornat després de la seva cessió la temporada anterior amb el Barça Atlètic.

Carles Rosell

Carles Rosell

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir