El Morabanc busca un exterior per completar la plantilla
Kyle Kuric pot estar molt a prop de tornar a la Lliga Endesa per convertir-se en l'últim reforç del club tricolor

Kyle Kuric, en la seva etapa al Barça / Getty Images

Andorra la Vella
El director general de l'entitat, Francesc Solana, va reconèixer que només falta que arribi un jugador per tancar l'equip definitivament. L'objectiu principal és Kyle Kuric, l'escorta nord-americà exBarça es troba sense club, un cop finalitzat el seu vincle amb el Zenit.
La direcció tècnica treballa amb la possibilitat de Kuric perquè sigui el jugador número dotze i torni a la Lliga Endesa per complir la seva quarta etapa després de passar per Estudiantes, Gran Canària i Barça. Solana va confirmar les negociacions per l'exterior nord-americà: "Estem treballant, és una opció de mercat i és un perfil de jugador que encaixaria perfectament, però hem de veure en quin camí ens podem trobar amb ell".
El gran inconvenient de l'operació és l'econòmic perquè suposa un important esforç per l'entitat, tot i que el traspàs rebut del València per Jean Montero ajudaria bastant a eixugar els números. En el cas que no fructifiques el seu fitxatge, el Morabanc ha valorat altres opcions per la posició de 2. Encara que tot apunta que Kuric vindrà a Andorra la temporada vinent, segons la informació del periodista de Catalunya Radio Ernest Macià, el jugador d'Indiana amb passaport eslovè signarà amb el Morabanc per a les pròximes tres temporades a faltar de passar la revisió mèdica. L'acord està tancat i el compromís entre les dues parts és un fet.
El que si sembla definitiva és la marxa de Marin Maric, el pivot croat no ha acceptat l'oferta de renovació del club i continuarà a la Xina. Per tant, el tècnic Natxo Lezkano comptarà amb Ben Lammers i Felipe Dos Anjos en el joc interior, veurem si és suficient per ser competitius una campanya més a la Lliga Endesa.
Unes declaracions de Solana fetes ahir a la tarda en la presentació de Ferran Bassas, un jugador amb passat a Gran Canària com Lammers i Kuric. El base català va explicar que Andorra és el lloc ideal per demostrar el seu bàsquet després d'un any sense gaire protagonisme a les illes sota la direcció de Jaka Lakovic. Tot i comptar amb més ofertes, el Morabanc va ser la seva primera opció.
Aquí al Principat, Bassas compartirà posició amb Shannon Evans i Rafa Luz.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




