Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'app de Mobilitat permetrà conèixer la posició d'un ciclista en temps real

Forné ha afegit que aquesta informació serà important per al Govern de cara a desenvolupar noves polítiques de prevenció i seguretat a les carreteres

Els ciclistes podran enviar la seva posició en temps real i els conductors la coneixeran gràcies a l'app de Mobilitat / JAViladot

Els ciclistes podran enviar la seva posició en temps real i els conductors la coneixeran gràcies a l'app de Mobilitat

Andorra la Vella

El secretari d'estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, ha presentat aquesta nova funcionalitat que ja està disponible, encarada a millorar la seguretat a les carreteres i a fer més senzilla la convivència entre els ciclistes i els conductors de vehicles. Així, segons ha detallat, els primers podran donar a conèixer la seva posició exactament mentre estiguin practicant el seu esport, i el segons, a través de l'app de Mobilitat podran saber en tot moment on són.

Forné ha afegit que aquesta informació serà important per al Govern de cara a desenvolupar noves polítiques de prevenció i seguretat a les carreteres.

L'acció és un pas més de la campanya anual "Andorra territori ciclista", i tal com ha comentat, els ciclistes s'hauran de registrar a un aplicatiu anomenat 'Beloo' que envia la seva posició de forma anònima i gratuïta a l'app de Mobilitat, la qual podran consultar els conductors.

Aquesta iniciativa és possible gràcies a l'acord que ha arribat el Govern amb 'Beloo', un conveni que no suposa cap cost econòmic i que té una durada inicial d'un any.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir