Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ndiaye veu sana la competència i promet treball físic pel mig del camp de l'FC Andorra

El balear manté el missatge que l'ascens és el principal objectiu, però que cal posar el focus en el treball físic i en la concentració en el pròxim partit

El darrer fitxatge de l'FC Andorra, Assane Ndiaye / FC Andorra

El darrer fitxatge de l'FC Andorra, Assane Ndiaye

Andorra la Vella

El club ha presentat el migcampista que va anunciar tot just el dilluns a la tarda, Assane Ndiaye, que arriba lliure, procedent del filial de l'Atlético de Madrid, i que ha signat per dues temporades. El balear és conscient que per jugar a la seva posició tindrà molta competència, però considera que la seva polivalència, en tasques defensives i ofensives el fan ser molt versàtil.

Quant a objectius, manté el missatge que han llançat els seus companys després de parlar amb el tècnic, Ferran Costa. L'ascens és el principal, però cal posar el focus en el treball físic i la concentració en el següent partit.

Ndiaye ha afegit que no li va costar gens prendre la decisió de signar pel conjunt tricolor un cop li van presentar el projecte i afegeix que serà un dels equips més grans de la categoria.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir