L'Inter Escaldes s'acomiada d'Europa amb el cap ben alt
Els de Felip Ortiz van aguantar fins al minut 74 contra l'AEK d'Atenes, però després d'encaixar el segon gol en contra es van llançar a l'atac a la desesperada i van acabar golejats

L'Inter Escaldes va perdre de forma exagerada i enganyosa / Inter Escaldes

Andorra la Vella
El conjunt blau-i-negre va oferir una gran imatge en el global de l'eliminatòria de la Conference League contra l'AEK d'Atenes. Un rival a priori molt superior, però a qui va plantar cara en els dos partits i amb qui finalment va claudicar, ahir, a l'estadi Nacional amb una derrota tant exagerada com enganyosa.
Així, l'Inter que va perdre per zero gols a quatre, va prendre la iniciativa des del principi. Va generar ocasions de perill fins i tot després que els grecs s'avancessin en el marcador i va aguantar fins que li van fer el segon. Això va ser al minut 74. Quan ja ho tenia tot perdut, es van llançar a la desesperada a l'atac i aquí va rebre la golejada.
Precisament el tècnic, Felip Ortiz, destacava l'esforç dels seus homes que els ha permès "plantar cara" a un rival com l'AEK.
D'aquesta manera, només la UE Santa Coloma continua viva a Europa i, després de quedar eliminada de la Champions League, buscarà la setmana vinent el passi a una nova eliminatòria de l'Europa League.




